dåliga gener

...
Igår åkte jag, mamma och pappa ut till landet för att idag åka vidare till Strömsholm och hälsa på våra kompisar. Vi hade inte setts på typ ett år så det va på tiden! Dom hade precis flyttat så nu bor dom på en EGEN gård med ett EGET stall och en EGEN hästbadplats, hästparadiset! Kul för dom, men jag saknar hästlivet lite, jag glömmer bort att jag faktiskt en gång i tiden var en riktig häst tjej. Sen vill jag säga att det är syyynd att min syster slutar blogga, DIN JÄVEL. Idag är det 10/10/10, lite småcoolt.

Kommentarer
Postat av: anonym

åh jag var också en hästtjej back in the days, fan vad jag saknar't. saknar till och med att mocka. va dumt.

2010-10-10 @ 22:50:50
Postat av: Astrid

skriv namn när ni kommenterar annars är det tråkigt! :)

2010-10-11 @ 11:58:08
URL: http://thevernalequinox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0